IGEN!

Jag måste nog vara SÄMST på att blogga alltså! Skäms på mig!
Har dock varit lite upptagen senaste tiden, men kunde gott och väl ha slängt in något inlägg. Men men, nu är jag back in action så att säga :)

I Fredags (juldagen) blev det UTGÅNG! Rätt så oplanerat, men det var en skit rolig kväll/natt på PitchBlack. Kom dit med Linda och hennes kusin och kom ut med helt andra människor, men det va skoj! :)

På Lördagen (igår) så var jag och min familj på Ikano. Gick runt med min syster och jag säger bara FY FASEN vad folk! Helt otroligt, men men, det var det väl värt. Kom hem med ett par nya stövlar, peeling cream och body lotion. (Bilder kommer imorgon) Så jag vart nöjd. Direkt efter det så åkte jag hem till min gos och vi kollade på film hela tiden, MYS för en gångs skull, hihi :)

Idag så var vi bara almänt lata och var hemma hos han hela tiden med Jens och Eline, käkade pizza och kollade film :)

Men nu är jag hemma hos mig själv och tittar på Svampbob fyrkant med lillebror. Rätt så bra såhär på Söndagskvällen när man är lite övertrött, höhö.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0