Inget bloggande den här helgen

Hallå där!
Blev visst inget mer skrivande i Fredags eller igår. Hände lite grejer och hade bara inte tid eller ork.
I Fredags i alla fall så vart det rätt så oplanerade ändringar, så åkte aldrig till Anton utan det blev utgång istället! Var riktigt trevligt, dock så hände det lite innan hemgången, men jag säger bara FUCK YOU om den saken.
Så i Lördags åkte jag till Anton istället. Där blev det födelsedagspartaj för min snygging. Började hemma hos han och slutade hemma hos Erik. Var i alla fall trevligt :)

Idag så fyllde min pojk år. så grattis till han :)<3 Jag och hela hans familj sjöng för honom och gav han en massa presenter och sådär. Tacos och tårta stod på listan också och vad säger jag om det? jo jag skriker JAAAAA! haha störd tjej ;)

Nu är jag i alla fall hemma och ska snart ta mig någonting att äta.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0