Så vad gör man?


Godkväll bloggen!

Sitter här och väntar på att min pojk ska höra av sig så jag har någonting skoj och göra.
Var precis ute och pratade med mamma och hon snodde alla mina pengar, dock så är det ju hennes men ändå liksom, hihi (a).

Idag i alla fall så var jag, Anton och Erik på Ikano och kollade lite grejer, dessvärre så hittade jag ingenting som föll mig i smaken, förutom hundra par skor som jag MÅSTE ha, men det får bli en annan dag. Kom även på att det snart är dags att införskaffa sig en klänning till nyårsafton. Visst, lite överskattat men det hör till liksom. Så det blir att kolla runt när min lön kommer :)
Nu blir det att gå ut och prata med mamma litegran.

Så skriver mer sen.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0