Sämst på att uppdatera?

Godkväll alla mina härtan.
Jag vet att jag har varit sämst på att uppdatera dem senaste dagarna, men jag har inte haft tid, ork eller så har jag bara glömt bort. Men nu är jag här igen :)

Igår så åkte jag hem till A där det blev film och massor mys. Det gillas :) Vaknade upp idag av att han skulle åka till jobbet så jag låg kvar i sängen ända tills han kom hem. Lat tjej måste jag nog säga. Åkte även till systemet för att köpa dricka pojkarna ska ha på julafton. Ja dem ska ha fest då, konstigt? JA!
Åkte i alla fall hem idag igen så nu sitter jag här och har det tråkigt.
Blir att ta någonting att äta och sedan kolla om det finns någonting bra på TV.

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0