Söndagens bravader

Godkväll folket!
Ligger just nu i sängen och kollar på CSI, bra program det där alltså.
Dagen i alla fall. Blev en riktigt slappar dag för min del. Anton och hans bror satt och spelade som dem gjort ungefär hela helgen, så jag satt vid TVn med sällskap av deras hund :) Så runt halv 8 tog jag tåget hem där jag även såg att mitt körkort var borta! Inte hemma hos Anton för han har letat, så det måste väl ligga någonstans ute på gatorna i Rimforsa :( Så nu blir det att fixa ett nytt så fort som möjligt, INTE kul.
När jag kom hem så gick jag hem till Kim ett tag och pratade lite och sådär och så nu ligger jag här.
Dagen har alltså inte varit så spännande för min del, men det har varit skönt! (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0