Tisdag

Hej på er!
Nu sitter jag hemma och har lite tid till bloggen.
Idag var jag helt chockerande i skolan hela dagen, till och med på idrotten. Kors i taket säger väl alla som känner mig, men nu så har jag och min själ bestämmt oss för att börja fixa det här. Viserligen så var det här sista skoldagen innan jullov, men kommer bli en del rest plugg på lovet.

Om ca en halvtimme ska jag och min mamma iväg och hämta barn från deras träningar. Känns lite läskigt att köra själv nu när det blivit så halt ute så tvingade med mamma :)
Annars vet jag inte vad resterande av min kväll har att erbjuda, men någonting kommer jag nog på.

Nej nu är det dags att skriva i lite datum i kalendern och äta någonting.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0