Värd kväll ! =)


Jag säger bara FY VILKEN ROLIG KVÄLL! HAr inte haft så här kul på länge, rikigt värt måste jag säga! :) Började med att Kim och Suzan kom hit och klippte mamma och även mig. Kändes skönt att få bort det mesta av det slitna. Så nöjd är jag :) Efter det så for vi in till stan eftersom det var tomtenatta och vi gick runt där. Fick även en varsin låda med munkar i, goooott, hihi :)
Vi tog även en sväng förbi Donken där vi skrattade rätt så mycket om jag får säga så. Fick också där gratis bullar, dock så var dem torra, så det var inte så mycket och ha, men ändå liksom ;) Och var det någon konstig typ som tog kort på oss, hum?! aja, värd kväll i alla fall.
Så nu sitter jag här med mina munkar och smaskar, MUMS :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0