Vilken dag !

Hej och hå.
Känner mig helt slut efter den här dagen alltså! Känns som jag har hållt igång i ett och nu har tid att pussta ut lite. Gick som sagt upp klockan 6 för att åka iväg till praktiken och jobba hela dagen. När man väl kommer hem så ska man åkta direkt och hämta barn och hålla på. Direkt efter var det bara raka vägen mot Collegium där det skulle spelas innebandymatch, fast....blev Donken först, höhö ;) Matchen gick AS DÅLIGT, förvånande? nae inte ett dugg! Och när jag kom hem var det direkt till TVn där Paradise Hotel visades och sedan duschen. Så nu sitter jag här och är hur trött som helst. Så nu blir det sängen för mig!

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0