Bra Torsdag !


Nu är jag hemma efter en bra dag på praktiken plus dans på hockeyn.
Praktiken gick kanon bra och jag börjar verkligen komma in i rutinerna nu som alla redan har. Har dessutom sköt mig så ordentligt att jag till och med ska få jobba på Söndag. Känns riktigt bra, någon feting lön blir det väl inte, men lite i alla fall ;)
Efter praktiken så åkte jag direkt in till Linköping för att dansa på hockeymatchen som var idag, LHC - Djurgården. För övrigt riiktigt bra match för LHC, en vinst med 4-1 och det gillas (y) :).
Gick även bra för oss tjejor tyckte jag :)

Så just nu sitter jag och kollar på Mysteriet på Greverholm del 2 en gång till, somnade till det igår så måste kolla om, hihi. Ska även lägga mig i sängen nu tänkte jag, så vi hörs imorgon.

GODNATT

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0