Dålig uppdatering


Så ja, nu har jag tid för lite blogg!
Dagen innehöll praktik som då alltid är på Onsdagar och Torsdagar. Rätt så skoj med trevligt folk, det gillas (y). Tog tåget hem vid kvart i 4 för att möta upp Kim och ha träning, men så blev icke fallet så vi gick och käkade kebab istället, muuums ! Sedan var det dags att ladda upp för match så vi tog det lugnt här och sådär, lite hände dock här hemma, men sånt behövs inte tas upp här. Matchen gick skit dåligt enligt mig, men laget var väl ganska bra ändå :) .
Så nu är jag hemma och ska lägga mig i sängen snart, sköööönt!

Bara så att ni vet så kommer det bli vääldigt dålig uppdatering här på bloggen dem kommande dagarna, men ska försöka slänga in ett inlägg då och då när tiden faller in.

Men GODNATT !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0