Denna dag

Dagen började med att klockan ringde tio i sex imorse, då var det bara att pallra sig upp och dra på sig kläderna och sedan gå till bussen och åka till praktiken. När jag väl kom dit så insåg jag när jag kollade datorn att det vart hur mycket som helst den här dagen, men vi var tre stycken som jobbade så det gick relativt snabbt, men vart ändå lite kvar som ska göras imorgon, (längtar inte!) När jag kom tillbaka till Linköping så möte jag upp Kim och vi gick runt lite och pratade och sådär, sedan blev det tajm för träning, gick bra så imorgon är det dans på matchen igen, kommer nog bli kul, känner mig dock inte så frisk så vet inte om jag kommer vara så pepp, men ska i alla fall försöka för dem andras skull :)

Nej nu ska jag gå och ta febern och kolla om jag är sjukling.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0