Gammling 1 och gammling 2


Godkväll bloggis!
Har världens cp ryck och skriver en massa konstiga saker till Eline på BILDDAGBOKEN av alla ställen!!? Då är Facebook MYCKET coolare vill jag lova! .... Som sagt CP dag för Johanna Svensson.

I alla fall så sitter jag hemma hos min mormor och morfar, (gammling 1 och gammling 2 som jag så fint kallar dem i rubriken :L) hihi, buuusigt. Har precis duschat så känner mig väldigt fräch för tillfället faktiskt, speciellt efter en svettig dag på praktiken som jag hade idag (y) skoj vare i alla fall.
Nu ska jag ut till gammlingarna och kolla om det är någonting bra på tvn, typ mammas pojkar om 25 min exakt!
YEAAAH!

Förresten, om du ser det här Kim, RIIING FFS ! :)

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0