Godmorgon !


Godmorgon allihopa!

Haft en bra helg? ... Det har i alla fall jag haft!
Igår så spelade jag och mamma innebandymatch och det gick skit bra! Var hur duktiga som helst och blev en vinst på 4-2, bland annat så var jag en av målgörarna så det gjorde min dag, haha! :D . Åkte sedan och kollade på min systers innebandy, gick dock inte lika bra för dem men Ida var duktig i alla fall :). efter det så åkte vi hem så jag kunde fixa iordning mig för att åka iväg ut till min lillebror och fira han på hans 11-årsdag. Där blev det pizza och TV mys (y). Vid 11 blev det hemgång för min del och påvägen så hämtade jag upp brorsan och vi åkte runt och letade en mack och sedan blev det donken. När vi väl kom hem så deckade jag i sängen av trötthet och så vaknade jag nyss. Så det var en värd helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0