Helgen


Fredags så kom Anton till mig :) Han somna ungefär direkt när han kom så jag vart lite sur på det så gick ner till Kim och snacka skit och hade det mys som vi alltid brukaar ha, hiih :). Hände faktiskt inte så mycket mer om jag ska vara ärlig.
Lördags så vaknade jag upp och åkte iväg till innebandymatch som dock inte gick sådär jätte bra, men va fasen liksom, är ju ganska van vid sånt, haha. Kom hem och duschade och åkte med Anton till Rimforsa och tog det lugnt. MYSIGT faktiskt, länge sen det var så, så det var skönt.

Idag så ringde klockan vid 8 och det var dags att gå upp och klä på mig kläder för att sedan åka iväg till Linköping för att ta tåget mot Tranås där jag skulle jobba. Gick kanon så nu blir det lite pengar in, hihi :). Så nu är jag hemma och ska strax in i duschen.
Skriver mer sen,
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0