Helt utsliten ...

Klockan är halv ett och jag är jätte jätte trött. Har stressat hela dagen, från klockan tio i sex till tio nu på kvällen. Känner mig helt förstörd, så imorgon har jag bestämt mig för att ta en ledig dag och vila upp mig och sådär, kommer bli skönt (y) I alla fall så blev det praktik och träffade Eline en liten stund innan mitt tåg gick. Mysig tjej det där alltså :) När jag klev av tåget så blev det att gå med raska steg mot Cloetta Center där det var hcokey match pågång. Vi skulle såklart vara där och dansa och se snygga ut, hihi. Gick förövrigt bra för LHC, 4-0 blev det så det var kanoners!

Nu sitter jag i alla fall med brorsan och kollar på Mr and Mrs Smith, rolig film :) Men snart är den slut och då blir det sängen för min del, är som sagt vääldigt trötter.

Men jag skriver imorgon!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0