Helt utsliten


Hejsan igen!
Nu är jag äntligen hemma efter en lång dag. Känner mig jätte sliten och hur trött som helst. Kan kanske bero på att jag gick upp tjugo i sex imorse och har hållt igång ända tills nu. Men men, sånt man får ta liksom.
I alla fall så åkte jag till praktiken imorse, somnade på tåget och det var huur skönt som helst! Jobbade till halv fyra då jag tog tåget hem till Linköping för att möta upp Kim och Emmie och gå till träningen.
Träningen var rätt skoj faktiskt, Marie tränade oss idag och lärde ut en ny dans, får kanske som sagt träna hemma, men det ska nog gå bra tror ja :) Får väl ta lite hjälp av Kim, hihi :)
Så nu sitter jag och väntar på att mina varma mackor ska bli klara så jag kan få äta, huuungrig tjej! Efter det blir det att ta ett varmt bad tror ja.

Men nu måste jag ta ut min mat ur ugnen, skriver mer sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0