My Day

Min dag har varit mysig och väldigt lugn. Kändes rätt skönt att bara få ligga i sängen och ta det lugnt utan att behöva känna någon stress och bara få koppla av lite. Blev som sagt lite prat med Eline och lite film tills min pojk kom hem från jobbet. Flitig kille jag skaffat mig i alla fall :) . Vi drog även ner till Erik en sväng innan jag skulle ta tåget hem mot mig igen och jag måste bara säga att det var tur att jag hade Eline som sällskap, annars hade det nog varit den tråkigaste tågresan på länge. I alla fall när jag kom hem så blev det lite käk och sedan 2 avsnitt av Paradise Hotell som jag har missat, bra och dåligt program det där.
Så nu sitter jag här med brorsans bärbara dator och nördar lite.

Skriver nog mer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0