Nu är jag pömsig !

Oj vilken dag det har varit alltså! Är verkligen helt slut nu känner jag och mår inte bra heller, så vi får väl se hur det blir med skolan imorgon. I alla fall så började dagen med ett försenat tåg till Tranås så fick vänta ännu längre, så jag vart rätt så irriterad, men när tåget väl kom så kändes det bra att få sova lite, hihi. Jobbade då till klockan halv 4 och tog tåget hem igen för att äta och sedan ta bilen till Ryd hem till min kusin. Även kusin Jenny var där så vi hade skit skoj! Pratade massor och spelade TV-spel :) Jenny var bäst, haha! Blev sedan att åka hem och nu sitter jag här, trött som jag vet inte vad och lite smått irriterad. Men men, blir väl bra någongång hoppas ja.

Nu ska jag faktiskt hoppa i säng och kolla TV och somna till något bra.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0