Så var det Söndag igen ..

Tycker inte om Söndagar! Dem är bara så tråkiga och så händer det aldrig någonting skoj eftersom det är skola imorgon. USCH & FY!
I alla fall så har helgen varit trevlig med en massa bilkörande och häng i Vimmerby? INTE min idé måste jag bara påpeka, haha! Vart även en massa mys med min älsklings Anton som var rätt så efterlängtat. I Fredags blev det även häng på IKEA/IKANO med Kimputt och hennes ursöta lillasyster Frida. Kom hem med 2 par leggins så det var värt, medans Kim hade värsta påsarna, hihi :) Färgade även mitt hår också, eller ...gjorde blonda slingor i alla fall, men jag är nöjd med resultatet, (bilder finns på Fridas blogg).
Cheer på hockey matchen vart det igår också. Riktigt bra match för LHC och för oss såklart.

Nu orkar jag faktiskt inte skriva mer, men det blir mer imorgon!
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Kim

hahahah varför har du länkat min syrras blogg? :p

2009-11-16 @ 15:50:28
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0