Slutet av denna Onsdag


Jahopp, så var det slutet på denna Onsdag då.
Har inte hänt så mycket förutom att jag var på min praktik i Tranås idag. Gick skit bra, härlig personal och skit bra stämning så jag har super nöjd verkligen! Träffade även min vän Eline en liten stund med, myys :) Kom hem runt halv 6 så pratade lite med mamma innan jag åkte iväg och hämtade lillasyster. Annars så har jag bara varit hemma och kollat på Bonde söker fru.
Nu väntar jag på ett samtal från min pojk som är lite seg sådär, men jag har blivit van, hihi :).

Föresten, det har ju SNÖAT hela dagen !! .... Vet inte vad jag ska säga om det, lite tråkigt och lite skoj kanske?! Ae jag vet inte faktiskt, blandade känslor helt enkelt.

Nej nu ska jag göra annat.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0