Äntligen hemma !


Såja, nu är jag äntligen hemma efter en lång dag/kväll.
Började som sagt med att jag åkte in till min lilla pojk inne i stan som förövrigt klarade sin uppkörning och har nu körkort! Grattis min älskling :) ! Pratade med han en liten stund och begav mig sedan upp mot staden där Kim och Emmie var. Blev en Chailatte på Espresso House och lite prat, myspys :) Gick även till banken där Kim skulle fixa någonting och sedan gick vi mot Cloetta Center där det var match som gällde. Gick bra för oss cheertjejer tyckte jag så det var skoj. Dock så var det inte en lika bra match för LHC som förlorade ikväll. Men men, thats life ..
Nu blir det i alla fall att äta någonting och läsa bloggar.
Men vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0