Dålig uppdatering....igen !


Ber om ursäkt för min dåliga uppdatering igen, men det blir lätt så på helgerna. Men jag ska försöka bättra mig, jag lovar!
Min helg i alla fall.
I Fredags blev det bara en lugnt hemma kväll med min bror, kollade på film och sådär, trevligt. På Lördagen så var det ju match som gällde, gick inte så bra på den, men det gör det ju aldrig? haha. Åkte sedan hem till min pojk där han kom och hämtade mig vid stationen och vi åkte hem till Erik och satt där. Blev en sväng till Horn mot kvällen. Gjorde ett besök hemma hos Jens och Eline, trevlig pratstund får man jämt med Eline :) . Vi åkte hem runt 8 då vi åkte hem till Anton igen och hade mysigt med film och sådär. Senare på natten så åkte han iväg och hämtade och lämnade massor med folk lite överallt, jobbig kille det där, men jag sov så gott i hans säng, haha.
Igår gjorde vi inget speciellt, åkte in till stan med Gustav och två till som skjusade mig till min träning, snäällt :) Åkte sen hem och umgicks med min bror. Runt halv 1 så åkte vi hem till Kim och Tommy och satt där till halv 4 så vi var lite trötta, höhö.
Nu har jag vaknat och precis ätit frukost.
Ska hoppa in i duschen nu.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0