Godmorgon/förmiddag !

Vet inte riktigt om man ska säga förmiddag eller morgon, känns lite som att det faktiskt är förmiddag eftersom klockan snart är ett! Vaknade i alla fall för en kvart sedan av att min mormor ringde och väckte mig. Var rätt så bra, annars hade jag sovit några timmar till.
Nu snart så ska jag ta och äta mig lite frukost och även kolla om brorsan är vaken :)
Ikväll vet jag inte vad som händer, eller under dagen i allmänhet. Han inte åka till Collegium och kolla andra lillebror spela idag eftersom jag sovit bort hela dagen typ. blir kanske att åka hem till min kära pojkvän ikväll, beror på om mamma säger att jag ska hämta barn imorgon, men det märks.
Nej nu ska jag faktiskt äta någonting. Men vi HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0