Kväll/natt med Kim

Kom precis hem från Kim och klockan är ca halv fyra, kanoners (y). Åkte ner till henne för att åka till braskens och köpa korv. Satte sig fint i magen måste jag säga, haha. Blev även en raggarunda med lite för höga hastigheter, men vad gör det när klockan är ett på natten? hihi, busiga tjejor måste jag säga. Träffade även Kimmsans pojkvän och två grabbar till ett litet tag tills vi begav oss hem mot Kim. Där blev det en massa prat och sånt där som vi tjejer brukar göra :). Så nu är jag hemma som sagt och nördar Café World, fast man får faktiskt nörda ibland tycker jag.
Nej nu så ska jag kolla runt lite, men skriver nog ett inlägg till innan jag lägger mig för natten.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0