Skolinnebandy !


Hela dagen bestod av att vara i Collegium och titta på min lillebror när han spelade skolinnebandy. Gick rätt så bra för dem, men tyvärr så åkte dem ut efter kvartsfinalen, eller det kanske var åttondelsfinalen, men skit samma. Sötungen gjorde dessutom mål också, duktig lillebror har jag :) Åkte även och handlade mat med mamma en snabbis med. Eftersom jag hade bilen så fick jag skjusa runt på henne, men det är hon fasen värd mammsen :) Kollade även film med Danne nyss. Blev någon konstig film om Freddy Krueger. Jaja, så har typ min dag sett ut. Imorgon vet jag inte vad som händer, känner mig lite stressad av att inte veta, men sånt får man väl ta.
Några bilder från idag blev det, men jag lägger in dem imorgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0