Världens tråkigaste Torsdag


Usch och fy är bra ord för min Torsdag. Har haft hur tråkigt som helst och det här jag tjatat om i bloggen ungefär hela dagen. Men imorgon så blir det lite mer fart på dagen i alla fall. Klockan 20 över 8 ska jag vara i Collegium för då spelar min lillasyster skolinnebandy. Kommer nog bli rätt skoj tror ja. Kommer väl kanske inte vara så skoj att vara där själv och glo, men får väl se om det finns någon morgonpigg vän som vill hänga med, hihi :) Senare på dagen så ska jag åka hem till min pjkvän. Vet ej vad vi ska göra, men det kommer vi nog på då.
Nej nu ska jag fortsätta med facebook (y)
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Kim

Kolla om du ser min bror ;) Han ska dömma skolinnebandyn imorn ;D

2009-10-30 @ 00:23:47
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0