dålig uppdatering

blev visst ingen vidare uppdatering den här helgen, men det är så det blir ibland. är i alla fall back on track igen, haha.

I fredags så steg jag upp klockan fem på morgonen för att hämta min gos som kom hem från åre med tåget då. kändes bra att få lägga sig med han brevid. vi sov dock ingenting, blev bara en massa prat. annars så tog vi det bara lugnt hela fredagen förrutom turen till den oälskade braskens bro som jag då säger. var väl inte sådär jätte glad under den tid vi var där men det får dem fasen ta.

Lördags (igår), vaknade upp hos calle klockan halv åtta för att göra sig  redo för en färd upp till Karlstad. var väl inte sådär jätte skoj och åka bil i 500 timmar, men när vi väl var där så vart man genast piggare. gick inte så bra för pojken, men han var duktig i alla fall (y).
innan vi for hem så blev det ett litet stopp på burger king, gillades starkt måste jag säga. sen var det bara att sätta sig i bilen för en färd hem igen. mindre kul enligt mig, fick ingen paus heller, så lite sur blev jag, men men, sånt man får ta.
när vi väl kom hem så blev det sängen där jag somnade fortare än kvickt!

idag vaknade vi klockan ett och det var riktigt skönt att få sova ut länge länge. sedan var det bara att fara hem och fira mammsen som fyller 42 idag, GRATTIS TANTEN :)
blev pizza och tårta plus Wipeout på det.
en helt okej söndag faktiskt.
(y)

En trött carl påväg hem från Karlstad



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0