i belive i can fly

japp, så är det med det. tror faktiskt att jag kan det, eller i alla fall i mina drömmar, höhö.

i alla fall, började med att jag försov mig så det var onödigt att åka till skolan efter som denna skoldag bara skulle vara i ca en och en halv timme så johanna låg kvar och somnade om. vaknade igen av att linda skickar sms och säger till mig att jag ska med till ikanohuset en sväng, visst säger jag och springer upp ur sängen, tar på mig de första bästa kläderna jag hittar, tar bilnycklarna och åker iväg. så förmiddagen spenderades på ikano med linda. tog en frukost på donken dessutom, värt.

så nu är jag hemma och ska ställa mig och diska + att jag för en gångs skull ska städa mitt rum med, får väl se hur länge det varar.
men men, skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0