I saw him dancing in the dark

hallojsan mina snyggisar.

helt ärligt så vet jag inte vad som försigår i mitt huvud ibland alltså. igår så skrev jag i princip ingenting här på bloggen på grund av dåligt humör och så vidare. men idag, helt annorlunda. känner mig hur pepp som helst på livet och bara vill ställa allting till rätta med en massa motivation och ork.
rätt så konstig hjärna jag har fått, men jaja.

min dag har tillbringats med min vän Linda på staden. gick runt i den underbara solen och skrattade och hade det riktigt trevligt. satte oss även på ett fik och pratade om nästan allting man kan prata om. helt okej faktiskt. blev sedan en tripp hem till min gos också. lagade mat och lite sådär, eller ... JAG lagade mat, han kollade på. men så kan det gå. men nu är jag hemma och humöret är på topp!

Idag får mitt liv ett stort plus (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0