Lördag

idag så vaknade jag upp hemma hos familjen remle och där var det ett jädrans liv. dem skulle tydligen ha gäster och grejer så det var bara att springa upp och göra sig iordning. visserligen så kom dem några timmar senare, men det förstod inte vi.
hanna fick ett sms från hennes vän som sa att Bosses Glassbar hade öppnat och då vart det fart på oss tre ungdomar så vi tog caben och gled in till staden i värmen och åt glass, VÄÄÄÄRT säger jag! riktigt härligt var det och man kände verkligen sommarkänslan. JAG LÄNGTAR!

runt 4 så kom massor folk och det blev massor mat. så har vi ju då jag som inte äter vad som helst, så jag proppade i mig digestive kex, ägg och köttbullar medans alla andra hade tallrikarna fulla med massor annat, bra johanna (y) i alla fall så fick jag även hjälpa calle att packa hans väska som han då var tvungen att packa eftersom han skulle åka till åre nu inatt. så när vi var klara med det körde hanna in calle och hans vän till stationen och sedan körde hon hem mig, så det tackar jag för :)

nu sitter jag här hemma i mitt rum och kollar på den stora sängen som nu kommer vara ganska så tom i några dagar, men det klarar jag av, höhö. ska nog ut och ta mig någonting att äta faktiskt.
skriver säkert mer senare inatt.
hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0