maybe it's time to say i'm sorry

godkväll mina kära.
börjar inlägget med att säga att detta har varit en helt okej tisdag. umgåtts med mina kära vänner och min kära pojkvän, kan inte bli bättre.

började i alla fall dagen med att åka in till city för att möta upp min mormor som skulle köpa ett nytt busskort till mig. slutade även med att jag införskaffade mig en väldigt fin skjorta som jag är väldigt kär i och kommer att bära med stolthet. okej, kanske lite överdrivet, men jag är i alla fall riktigt nöjd. fick även en frukost av mormor så jag tackar för den härligt förmiddagen min älskade mormor!
traskade sedan ner till skolan för att möta upp mina snyggisar och äta lunch så att man skulle orka en halvtimme på katedral. don't drink and drive var det visst förövrigt, höhö.
efter det gick jag och linda och tog glass på karamello och det gillades starkt måste jag då säga.
blev sedan tajm att åka hem till min käraste och mysa lite med han. lagade även mat och sådär så lite produktiv har jag i alla fall varit denna dag.
värd tisdag säger jag bara (y)

denna bild får avsluta detta inlägg.
måste då säga att min kära vän pernilla är gööör snygg som ko.
helt okej outfit, eller?! haha

Kommentarer
Postat av: maria

Hon bjöd mig på glass! Den var jättegod!

2010-04-28 @ 21:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0