morgondagen

imorgon börjar skolan igen, och helt ärligt så bryr jag mig inte om att lovet är slut, för jag saknar faktiskt mina tjejor i klassen. med andra ord, hela min klass.

börjar i alla fall dagen med en timmes lektion, ovärt men ska i alla fall gå dit. efter det så blir det en fika med min saknade unge linda. har en del tid att prata igen känner jag. efter det så blir det en sväng upp mot robban som jag inte träffat på hur länge som helst.
på kvällen blir det att träffa C som vanligt.

men nu så blir det sängen för min del.
hörs

Kommentarer
Postat av: Kim

Du skulle ju träffa mig efter att du varit hos robban.....................................................................................

2010-04-12 @ 15:13:23
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0