någonting att börja tänka på kanske?

Jag läste precis ett inlägg nyss som min kära vän Malin Lundh lade upp på sin blogg. hon länkade nämligen till en blogg, vid namn Dollyblond som dem flesta hört talas om. hon hade lagt upp ett inlägg om självkänsla och hur man kan gå till väga för att förbättra sin egna självkänsla och såvidare.

när jag läste inlägget så ringde det en väckarklocka för mig. jag kom på att jag kanske inte är världens bästa vän och att jag kanske inte har världens bästa självkänsla, men det hon skrev fick mig att få motivation till livet igen. jag är inte världens bästa på att prioritera rätt, men nu blir det nog ändring på det. kanske inte på en gång, men stegvis i alla fall. 

riktigt bra inlägg, jag säger bara LÄS !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0