torsdag

nu har man duschat, rakat benen och smörjt in sig och jag måste då säga att jag känner mig super fräsch nu. helt okej sysselsättning faktiskt (y) har även gjort mig iordning, så nu väntar jag på att mamma ska komma hem och att hanna kommer och hämtar upp mig för en färd hem till calles familj. ska sova där inatt för imorgonbitti jätte jätte jätte tidigt så ska vi hämta calle som kommer hem från åre, WIHUU. har faktiskt saknat han, men som jag skrev för någon dag sen, har bara saknat han LITE ;) .

annars idag så har jag och lillebror spelat monopol och pratat. blev ingen frukost på sängen för hans del eftersom han vakna några timmar tidigare än vad jag gjorde (a) haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0