trött , seg och allmänt trög

godkväll sweethearts.
sitter just nu i mitt rum och funderar på om jag orkar gå ut till köket och göra mig någonting att äta, är rätt så hungrig. men jag ORKAR INTE! känner mig helt blää bara.

i alla fall, pratade precis med min gos i telefon som för tillfället är i åre och åker skidor, kul för han (y) saknar han lite, men bara LITE!

förövrigt idag så blev det ju en fika med elin, hennes pojkvän och johanna. trevlans var det. träffade sedan bellisen en liten snabbis och efter det åkte jag hem till Kim. hängde där ett tag innan det var dags att åka mot cloetta center där vi skulle unferhålla på matchen, med andra ord dansa. gick ju till och med riktigt bra för lhc idag och det gillar vi (y). så nu sitter jag som sagt hemma och ska äta någonting, ska även spela lite Sims 3 som min lillasyster fick när hon fyllde år.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0