vilken helg !

nu har jag tid för bloggen.
har inte riktigt haft tid idag. antingen har jag suttit och kollat på en massa innebandy, eller så har jag haft fullt upp med annat. rätt stressig dag och alla slags känslor dök upp.

finalen gick inte riktigt som vi alla ville, men dem gjorde ett riktigt bra jobb och dem förtjänar sina silver medaljer faktiskt. så otroligt nöjd är jag över dem.
när allting var klart så var det bara att sätta sig i bilen och börja den långa vägen hem. kan väl kanske inte säga att jag var den piggaste så att säga. slutade med att jag sov hel konstigt men jaja, värken man hade i nacken efter var man väl värd, höhö.

när jag kom hem så kom även mitt hjärta hit en liten stund. lite efterlängtat var det väl måste jag nog erkänna. han gjorde mig i alla fall väldigt glad så det var väl possitivt.

nu så ska jag lägga in ALLA bilder från kameran som jag tog nu i helgen. rätt så många blev det så nu är det väl bara att vänta ett bildregn här.
kommer väl idag eller imorgon kväll, sånt som märks.

hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0