what a day

hallå där.
nu har jag kommit hem från min väldigt underbara dag.
känner mig faktiskt väldigt väldigt glad över att jag har dem som jag har runt omkring mig, speciellt mina käraste vänner som alltid finns där. ni vet nog vilka ni är. och så har vi min familj plus pojkvän, hundra plus till alla dem!

nåväl, dagen då.
började då med att linda kom hem till mig imorse och då var det dags att åka till skolan och följa med på studiebesök, hade riktigt kul faktiskt. kameran var självklart med, så bilder kommer så fort jag lagt upp dem på datorn. med andra ord, i nästa inlägg, haha.
åkte sedan tillbaka till skolan och åt och hade riktigt kul. gick runt och fjantade oss, men det var det värt! var i skolan till klockan tre då det var dags för engelska och duktig som jag var, gick jag på den med. så nu är min motivation tillbaka faktiskt, och på heltid dessutom.
tog en tripp hem till mitt hjärta efter skolan.
pratade och hade det mys. gillas starkt.

förövrigt så längtar jag ihjäl mig tills imorgon. då ska jag och min bästaste familj åka till Göteborg och stanna där över helgen. kommer ha så sjukt kul.
så nu ska jag packa, lägga in bilder och sedan gå in till min bror och kolla film.

WIHUUUU säger jag om denna Torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0