att två olika människor kan passa så bra ?

att ligga en måndags kväll, i en alldeles för bred säng ensam i mörkret och fundera över vad man har gjort med sina 19 år, medans ungefär alla linköpings ungdomar hänger måndagsklubben är ingenting jag skulle rekommendera er mina vänner. en del av johanna vill ligga kvar här medans den andra delen vill vara ute och roa sig med vackra vänner och bara njuta. men mina vänner, jag ska inte klaga, det blev ett litet häng med två av dem vackraste människorna i mitt liv och det tackar jag Pontan och Markus för, guldvärda är ni . 

när jag ändå tagit orken att skriva här så kan jag passa på att ge en otroligt vacker människa ett stort grattis på sin födelsedag! denna människa är ingen mer än Johanna "Knutte" Knutsson .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0