children of the night

jag kan inte mer än skratta åt mig själv just nu. 
jag gick upp klockan kvart i sju i tron om jag skolan skulle starta kvart över åtta. men vad händer när jag tagit på mig kläder, sätter mig i sängen och ska kolla schemat för att se när dagen slutar? jo inser även att jag börjar halv tio idag. KLANT säger jag bara. inte okej, verkligen inte okej!
gårdagen i alla fall blev en fläskdag som min vän Markus så fint kallade det. en massa film tittande och en massa prat om allt och inget. fick även äran att hänga med han och pontan på hockeyn som spelas idag. plus att det även kommer bli ölhäv ikväll. kan bli grymt, i alla fall enligt mig.

nej nu blir det frukost för min del.
såhär pepp är jag för denna dag (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0