it will be good, i promise

hallojsan mina vänner.
idag kan jag meddela er att livet är på topp och att jag äntligen har gjort någonting bra för mig själv och jag är nöjd med det. har även lärt mig att Pontan är en ganska så störd spontanhandlare. jag brukar införskaffa mig ett eller annat klädesplagg ganska så impulsivt, men han .. han drar till med en jätte stor TV istället, normalt? inte enligt mig, haha. utöver det så har jag mestadels spenderat kvällen hos den pojken och kollat på film, som självklart var ett måste när han nu införskaffat sig en sådan stor mojäng. men nu så är jag hemma och ska om en liten liten stund ta och få mig lite sömn inför morgondagen eftersom jag nu har en skola att sköta, great !

men vänner ... jag återkommer, jag lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0