Framme i Jönköping

Nu är jag framme i Jönsköping. Har dock varit det i några timmar, men har inte kunnat uppdatera under tiden.

När vi kom fram så åkte vi direkt hem till kusin Martin som förövrigt är hemma från Indien nu (y) Så har inte träffat han på ett halvår, om inte lite mer.
I alla fall så åkte vi och hämtade Jenny och så åkte vi till IKEA där martin skulle köpa en massa grejer.
Så nu har jag äntligen tillgång till att uppdatera och jag passa på nu när Jenny och moster är i affären och köper snask till vårat "släkt mys" som min moster så roligt kallar det :D .
Blir även pizza senare ikväll :)

Nu ska jag och Martin kolla på alla bilder från när han var i Indien :)

uppdaterar mer ikväll!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0