Lördags morgon

Godmorgon bloggen!

Sitter just nu i sängen med en redig huvudvärk och jag tror det är från alkohol intaget som blev igår.
Blev att ta några öl, men det blev några stycken sen gick Kimmpan in i dimman xD jag har bildbevis Kim, hahahaha :D. Roligt var det i alla fall och jag har nog aldrig skrattat så mycket åt henne som jag gjorde när vi åkte hem! Söt är hon min bästa vän :)

Innan så blev det i alla fall innebandy match för min del. Mamma och Kim stog över så jag kände mig lite duktigt för en gång skull, haha ;) Blev att dra en snabb dusch och sminkning för att sedan åka in med Camilla, Lotta och Anna in till stan. Tackar så mycket för skjutsen tanter ;) haha.

Nae, nu ska jag ta och äta frukost och knarka panodil (y)

HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0