Mysdag :)

Nu är vi hemma från staden och ska snart äta mat.
Blev en fika och massor prat, MYYS! :)
Efter det så blev det en runda på stan, hittade ingenting speciellt,
men ska nog gå tillbaka till en sko affär där jag hittade ett par ur tuffa uggs som var ljusblå!
Jenny tyckte inte dem var snygga, men det gjorde jag, så det blir nog dem faktiskt.

Efter middagen som serveras nu blir det att vandra mot bion där vi ska spendera våran kväll jag och Jenny.
Blir nog filmen precious som verkar ur bra! Skriver mer om den ikväll när jag sett den :)

Nu är det mat!
HÖRS

Kommentarer
Postat av: Kim

Det går ju inte att få tag på dig :-o

2010-02-24 @ 20:43:46
URL: http://kimberlyss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0