när det äntligen är över

har blivit en väldigt dålig uppdatering under den här helgen, men har inte riktigt haft tiden, men nu är det en ny vecka och nya tag.

Idag så kom min C hem och då vart johanna glad! Saknad människa det där.
Blev även att tapetsera färdigt mitt rum och jag är SJUKT nöjd faktiskt!
Så nu ligger jag här inne i min stora stora säng och har Melissa Horn som sällskap.
Hennes musik får mig alltid att må bättre, konstigt det där ..

Imorgon så ska jag möta upp min saknade vän Linda och sedan gå iväg till skolan och ha en timmes lektion (y), vet inte om det känns riktigt värt, men det får man ta.
Efter så blir det i alla fall att träffa min allra bästa vän Kim och ta en fika och sedan iväg till mammas jobb för att åka till IKEA och inhandla en massa till mitt rum :) wihuuu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0