Skolan

Ae, nu får jag nog ta och skärpa mig lite tror jag. Bloggen ligger lite i lä för tillfället, men lovar att det ska bli bättring inom en snar framtid!

I alla fall så sitter jag just nu i skolan och slutar om 10 minuter, gillas (y) !
Innan jag och Linda gick ner mot skolan blev det en sväng förbi Espresso House för en chailatte, inte så ovanligt kanske? hihi.
Klockan tolv så ska jag ner och träffa min mormor och fika. Har inte träffat tanten på jätte länge så det ska bli mysigt! Hon och morfar ska åka till Cran canaria på fredag och vara borta i en månad, så passar på nu att träffa dem :)

Senare ikväll vet jag inte vad som händer, blir väl att hänga hemma hos Robban och glo tv.
Nej nu är det lunch!
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0