Tisdag

Godkväll bloggen!

Ligger just nu i sängen och ska snart lägga undan datorn och sedan ta mig en sömn som kommer att vara ungefär 3 och en halv timme, för klockan 4 ska jag upp och sedan iväg till praktiken. Dock så är det min sista dag, vilket känns underbart just nu, slippa dessa tåg och gå upp tidigt...inte riktigt min grej alltså.

I alla fall så bjöd dagen på skolan en timme, sedan kom Calle och hämtade mig och vi åkte och åt på donken, gooottt! For sedan iväg hem till Johan där dem skulle träna lite baldans. Kan väl säga att det vart mycket skratt från min sida, haha.
Så det vart en trevlig dag måste jag säga :)

Nae, nu måste jag sova, en liten stund i alla fall.

GODNATT :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0