Vanlig Måndag

Heelt ärligt.. den här dagen har varit riktigt seg faktiskt :o gillas inte enligt mig!

I alla fall, träffade min kära mormor förrut. Som sagt, väldigt saknad tant! Efter så blev det staden en sväng med C, inhandlade mig lite små saker som behövdes här hemma. Blev sen en till Chailatte och en promenix upp till Robban. Fick spela något fjant spel och prata med hans vänner i vent, hahhahaha!! Gick dock inte så bra för mig måste jag då säga. Förstörde för alla hela tiden, (y) ;)
Efter någon timme så kom mamma och hämtade mig och sen dess så har jag varit hemma och segat. Men nu blir det donken med C :) Känner mig inte sådär jätte pepp på att gå dit i kylan, men vad gör man inte för lite käk, haha ;)

Skriver mer sen skulle jag gissa på.
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0