Nattblogg

Idag blir det visst bara en nattblogg för min del.
Men nu ska jag ta tag i den här bloggen tänkte jag, så det kommer komma fler uppdateringar sakta men säkert :)
Dagen har i alla fall erbjudit hockey med Henke och brorsan. Blev tyvärr ingen dans idag men sånt händer ibland! Fick ju i alla fall koncentrera mig på självaste hockeyn den här gången, hihi.
Efter det så blev det att åka till Max och äta. Kaffe blev det också, men Johanna tog socker med kaffe istället (y) haha. Dricker inte kaffe egentligen, fick bara något knäppt i skallen.
I alla fall så kom jag hem för en två timmar sen, så det har blivit häng vid datorn och fixat en massa saker med skolan och så, som dessutom ska skötas från och med nu! :)

Nej nu blir det faktiskt sängen för mig. Måste ju komma upp imorgon också, hihi.
Men jag skriver imorgon. kanske slänger in nått mobil inlägg eller nått :)
HÖRS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0