jag ska slåss i dina kvarter

bara så att ni vet är jag tillbaka på fötterna . trodde jag skulle ligga ner en lång lång tid, men sedär . 

nu ligger jag helt utslagen i min säng, facebookar, lyssnar på lite Lasse Lindh och äter choklad. ska snart in i frysen och angripa min älskade Ben & Jerry glass. 

bort från samtalsämnet. min sömn har varit fem timmar på två nätter och så har jag jobbat på det + lite alkohol. hur har jag orkat ? helt sjukt i alla fall. men det har varit värt det kan jag lova er ! igår kväll/natt blev det bad med Kubbe, Makke och Ruben med flickvän och efter det lite grill hemma hos kubbe. fick även rycka in som massör, händer inte allt för ofta måste jag säga, haha ! 

ae , sova lite kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0