Lars Winnerbäck

hallå mina käraste !
har blivit en dålig uppdatering här under helgens gång, men jag har faktiskt haft lite annat som gått före i mina prioriteringar och det hoppas jag att ni snyggisar förstår.
I Lördags så blev det att åka en sväng till Rimforsa som jag igår nämnde här. trevligt trevligt (y) blev som sagt på kvällen att åka med mitt hjärta och hyra film och sedan åka hem till honom och mysa massor.
idag så blev det att åka och bada med mitt hjärta. älskar den där kvalitets tiden med han som man sällan får faktiskt, men det är så det är.

så just nu så ligger jag i min säng och lyssnar på lite Winnerbäck och tänker på framtiden.

imorgon är det i alla fall jobb som gäller, så jag säger godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0